Klacht Artilex.nl: Bestelde en betaalde artikelen van 16 maart 2018 heb ik nog steeds niet ontvangen.

Klachtnummer
# 321258
Gebruiker
bollekeklei
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 16 maart 2018 bestelde en betaalde ik bij Artilex glazuur van Amaco. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen, ondanks de mails die ik stuurde en telefonisch contact waar ik echter steeds hetzelfde bandje te horen krijg met de boodschap : 'Er is op dit moment niemand telefonisch bereikbaar'. Ik vind geen enkele weg om met dit bedrijf in contact te komen zodat ze reageren. Ook niet wanneer ik een boodschap via hun site doorstuur.

De oplossing

Graag zou ik de bestelde glazuur ontvangen. Kan het bedrijf proberen contact op te nemen met Artilex om dit in orde te brengen ? Alvast mijn dank.

(ik woon in België met als postcode 9960 in de Kasteelstraat 35, dit wordt niet aanvaard in het volgende formulier 'wie ben ik)

0 reacties

Ook een klacht indienen over Artilex.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen