Klacht Artilex.nl: Niet geleverde bestelling.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 386347
Gebruiker
Vissen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb begin maart delen van Kumbayaservies besteld plus de vraag of in een prijslijst kon krijgen van het servies omdat ik nog meer wil bestellen.
Vele, vele telefoontjes later en tal van beloften resulteren in het feit dat ik nog nog steeds de bestelde delen van het servies niet heb en geen prijslijst.

Geen enkele reactie van de kant van Artilex. Denk niet dat je zo een zaak kan leiden. Hoop dat ik nu eindelijk wat hoor.

De oplossing

Dat de bestelling wordt geleverd en ik alsnog de prijslijst krijg zoals is afgesproken.

1 reactie

  1. Auteur
    Vissen
    Datum
    Mijn klacht is is sinds kort ingediend dus ik denk dat ik realistisch gezien nog geen oplossing van verwachten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vissen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Artilex.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen