Ik heb 27 Nov. 2019 een bestelling bij Artilex gedaan uiteraard gelijk betaald maar tot op de dag van vandaag nog steeds niets ontvangen. Ik heb meerdere malen contact gezocht met het bedrijf,twee keer Ton aan de telefoon gehad hij beloofd dan om het uit te zoeken en terug te bellen. Maar vervolgens geen taal nog teken.
Susan
De oplossing
Zich aan zijn afspraken houden en mijn producten leveren.
4 reacties
Auteur
Glazuur63
Datum
Zoals ik al verwacht had, géén reactie van Artilex :( Ik kan dus naar mijn bestelde producten fluiten..... Ik weet niet of Ton zich realiseert wat hij hiermee aanricht, het is niet alleen de producten wat hij niet levert maar ook mijn project ligt hierdoor maanden stil...... en dan heb ik het nog niet over mijn geld wat hij in zijn zak heeft gestoken!
Auteur
Glazuur63
Datum
Wonder boven wonder kreeg ik vorige week donderdag een mailtje van Artilex dat mijn bestelling de volgende dag de deur uit gingen én dat het geld terug gestort werd??? Maaaaarrr we zijn nu een week verder en nog niets ontvangen!!! Dat bedoel ik nou met beloftes na komen Ron........ En ik hoef écht niet mijn producten én mijn geld terug één van beide is prima!
Auteur
Glazuur63
Datum
Ik heb nog steeds niets ontvangen :( Jammer dat iemand een online bedrijfje kan beginnen en vervolgens niet levert waar je voor betaald hebt. Ik ben ervan overtuigd dat Ron een leuke vent is en passie voor het keramieken heeft maar online bestellingen fatsoenlijk afhandelen heeft hij de capaciteiten niet voor..... ik zou zeggen Ron laat het online bestellen en leveren varen en hou je bezig met waar je goed in bent!
Auteur
Glazuur63
Datum
Nog steeds niets ontvangen:( Ik kan nu nog maar één ding doen om mijn spullen te krijgen en dat is het bedrijf in Geertruidenberg bezoeken en mijn spullen opeisen. Dus Ron je kunt mij een keer verwachten en wil je recht in je ogen aan kunnen kijken om te zien wat voor een persoon je nu eigenlijk bent en wat voor een excuus je hebt voor deze oplichterij!
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Glazuur63
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wonder boven wonder heb ik vandaag een gedeelte van mijn bestelling binnen gekregen én het geld terug gestort gekregen?! Uiteraard heb ik het bedrag van de spullen die ik wél geleverd heb naar Artilex overgemaakt dus ik heb mijn geld terug van de spullen die niet geleverd zijn én een gedeelte van mijn spullen dus hiermee is de zaak opgelost. Bedankt.
Susan
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Artilex.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.