Klacht Artland-Reizen: Ontbinden van een koop via colportage

Arno

Op 28 maart 2013 via een verkoopdemonstratie een overeenkomst gesloten om een fauteuil Elegant aan te schaffen. Binnen 6 dagen heb ik de koopovereenkomst geannuleerd via een aangetekend schrijven. In dit schrijven heb ik ook verzocht om de aanbetaling van € 500,- aan mij terug te betalen. Hierop kwam echter geen reactie. Daarom heb ik op 28 april 2013 via een aangetekend schrijven een herinnering gestuurd. Ook hierop kwam geen reactie. Op 22 en 23 mei 2013 heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van Artland-Reizen. Deze medewerker heeft toegezegd dat de aanbetaling van € 500,- binnen een week teruggestort zou worden. Dit is echter tot op heden nog steeds niet gebeurd.

Ik wil dat de koopovereenkomst geannuleerd wordt. Voor het annuleren heb ik mij aan de wettelijke regels gehouden die hiervoor gelden. Ik verwacht van Artland-Reizen dat zij zich ook aan de wettelijke regels houden en dat zij nakomen wat ze beloven in artikel 8 van hun Algemene Verkoopvoorwaarden. Ik verlang daarom van Artland-Reizen dat zij mijn aanbetaling van € 500,- terugbetalen.

Wij vinden dat Artland-Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?