Klacht Arzan.nl: Terugboeking van teruggestuurd product willen ze niet uitvoeren.

Klachtnummer
# 260952
Gebruiker
King Francis
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een product besteld, ik kreeg wat anders en heb het teruggestuurd, maar tot vandaag heb ik mijn geld niet teruggestort gekregen, ondanks mijn vele aanmaningen om dat te doen!

Gewenste oplossing

Dat het bedrijf mijn geld gewoon terugboekt, of anders maak ik een rechtzaak van.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Arzan.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Arzan.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen