Opgelost door ASA Behandelcentrum: Restitutie abonnementsgeld ASA4323

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 108925
Gebruiker
A. van Tilborg
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wegens slaapapneu een beugel (ref ASA4323) laten aanmeten in april 2008.
Abonnement voor afgesloten/verlengd via vooruitbetaling.
Gebruik de beugel niet meer en heb via email om advies gevraagd (3 feb) hoe ik het best mijn abonnement kan annuleren. Ontving keurig een positief antwoord (9 feb) van Maarten van den Bosch (eigenaar). Beëindiging was zonder meer mogelijk evenals restitutie van het teveel betaalde. Later (12 mrt) is beëindiging per 1-3-2015 via email bevestigd, evenals het terug te storten bedrag (14 maanden x €15,95).
Daarna niets meer vernomen. Nog 2 maal via email een reminder gestuurd, maar zonder reactie. Diverse malen geprobeerd het bedrijf/de eigenaar te bellen, maar krijg telkens zijn voicemail.

De oplossing

De toegezegde restitutie van (14 maanden x €15,95) €223,30 op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

ASA Behandelcentrum is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    A. van Tilborg
    Datum
    De belofte is alsnog nagekomen. De restitutie is op 21 mei verleend.
  2. Auteur
    A. van Tilborg
    Datum
    Fijn dat de belofte alsnog is waargemaakt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. van Tilborg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy