Klacht asd witgoed reparatie: Wasmachine wordt niet geleverd en aanbetaling wordt niet teruggestort.

JanFF

Wij bellen ASD omdat onze drie jaar oude wasmachine het niet meer doet. ASD zal komen repareren. Vooraf worden we nog wel gebeld dat het PIN apparaat stuk is, dus dat we contant geld in huis moeten halen . ASD komt en stelt dat reparatie heel duur zal zijn. Ze bieden aan de komende zaterdag, dus binnen drie dagen, direct een nieuwe wasmachine te leveren. Wij doen een aanbetaling van 260,-. Zaterdag morgen worden we gebeld dat de wasmachine niet leverbaar is, maar wel een duurder type. Daar gaan wij mee akkoord. Een half uurtje later worden wij gebeld dat “het busje een ongeluk heeft gehad” en dat de wasmachine niet geleverd kan worden. ASD zegt toe dat de 260,- teruggestort zal worden. Dat laatste gebeurd dus niet, ook niet na herhaaldelijk bellen. Er worden slechts smoesjes verkocht. Wij hebben sterk de indruk dat het ASD slechts te doen is om mensen op een geraffineerde wijze geld afhandig te maken.

terugbetaling van EURO 260,-

Wij vinden dat asd witgoed reparatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!