Opgelost door Asforo: Geen factuur ontvangen en waarvoor?

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 505240
Gebruiker
Sparrow
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aanmaning facuur ontvangen zonder enige specificatie.
De factuur die hun vermelden 2020-07304 heb ik nooit ontvangen.
Ook vind ik het vreemd dat ik een factuur zou moeten betalen terwijl ik al 10 jaar geen contact meer heb met hun, ook heb ik geen verzekeringen meer bij hun lopen. Met andere woorden, waar komt deze €25 vandaan.

De oplossing

Duidelijkheid creeren waarom ik deze factuur zou moeten betalen en waarvoor.
Staat dit in hun reglementen? zo ja, graag info.
Ook wil ik graag per direct uit hun klantenbestand.

1 reactie

  1. Auteur
    Asforo
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij hebben de specificatie nogmaals per post naar u verzonden.
    Wij hebben helaas geen email of telefoonnummer van u.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sparrow
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik wil graag weten waarvoor ik moet betalen, dus wacht ik de specificatie af. Ook vind ik het vreemd dat asforo geen telefoonnummer van ons heeft. Vraag blijft dan ook; wat voor dienst verlening kan je dan geven ?... Het is nu 29-12-2020 en heb nog steeds geen specificaties ontvangen van Asforo terwijl hun deadline van verzoek tot betaling 30-12-2020 is. Dit ga ik dus niet halen. Ik blijf het vreemd vinden dat Asforo geen telefoon en ook geen emailadres van mij heeft, ook is het niet mogelijk om op hun website een account aan te maken zodat je online in kan loggen op je gegevens.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Asforo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen