Opgelost door Ashti Store: Bestelde producten niet ontvangen, geen reactie op mijn mail hierover

angry Opgelost
SS te H

Bestelde producten nooit geleverd gekregen.
Ik heb op 26 -6-17 2 paar Apple Oordoppen in Ear-headset besteld voor 9,40 totaal. Betaald via ideal.
Op 3-7-17 kreeg ik een mail dat de voorbereiding van mijn bestelling op gang was.
Op 5-7-17 kreeg ik een mail dat mijn bestelling verstuurd was.
Echter ik heb het product nooit ontvangen.
Toen ik hierover contact op nam per mail op 25-7-17 kreeg ik een autoreply waarin stond dat er contact met mij zou worden opgenomen.
Helaas bleef een reactie van Ashtistore uit.
Ik ben in de tussentijd met vakantie geweest en hoopte bij thuiskomst alsnog mijn bestelling aan te treffen, helaas!
Toen ik vervolgens wederom per mail contact opnam om te informeren waar mijn bestelling was gebleven kreeg ik namens [naam verwijderd] van Ashtistore een mail.
Hierin werd mij verteld dat het "jammer" was dat ik pas na bijna 2 maanden iets liet weten, omdat het nu niet meer te achterhalen was waar mijn bestelling was gebleven!
Het kwam er op neer dat ik het zelf maar moest gaan uitzoeken met Post.nl.!
Het is vooral JAMMER dat ik weldegelijk eerder een mail heb verzonden naar Ashtistore en wel op 25 -7-17, en het is heel JAMMER dat ik daar nooit antwoord op heb gekregen.
Dit heb ik ook kenbaar gemaakt in een mail.
Hierop heb ik nog geen reactie gekregen.

Mijn geld terug 9,40 of het bestelde product alsnog ontvangen.

SS te H
    Ik vind het erg jammer dat Ashtistore zowel op deze klacht , als op mijn persoonlijke mail aan hen geen reactie geeft.

SS te H

Inmiddels heeft Ashtistore mij middels een persoonlijke mail een reactie gestuurd.
    Ashtistore beloofd hierin mij alsoplossing het aankoopbedrag terug te storten en daarbij mij ook kosteloos de oortjes toe te sturen.
    Ik ben hiervan in afwachting.
    Daarbij wil Ashtistore graag dat ik hierna de klacht verwijder op Klachtenkompas.
    SS te H

Het aankoop bedrag heeft Ashtistore inmiddels naar mij terug gestort.
    Ik ben nog in afwachting van de oortjes die mij toe gestuurd worden.
    SS te H

Op 31 aug ontvang ik van [naam verwijderd] van Ashtistore een mail, met daarin de vraag of ik een kopie wil sturen van de mail die ik 25 juli naar Ashtistore stuurde. In deze mail had ik aangegeven dat ik mijn bestelling niet had ontvangen. Zij verteld me dat als ik dit doe, ik mijn aankoopbedrag zal terug krijgen en dat ik als service ook nieuwe oordoppen zal toegestuurd krijgen. Dit is service zegt [naam verwijderd], en is dus kosteloos voor mij. Fantastisch! [naam verwijderd] zet onderaan de mail een vriendelijk verzoekje. Of ik nadat dit is gebeurt mijn klacht zou willen verwijderen.
    Ik stuur de kopie en krijg hiervan 5 september een bevestiging van Nina.Ik heb geen toezegging gedaan mijn klacht te verwijderen. Maar daar heeft [naam verwijderd] het ook niet meer over. [naam verwijderd] verteld dat ik het aankoopbedrag binnen 5 dagen teruggestort krijg op mijn rekening. En [naam verwijderd] vermeld nogmaals dat zij een notitie stuurt naar haar collega's in het magazijn, deze sturen mij dan uit coulance mijn bestelling gratis toe .Fantastisch!
    Ik ontvang inderdaad binnen de afgesproken termijn mijn geld retour. Hiervan doe ik ook netjes melding op Klachtenkompas. En nu maar wachten op de gratis bestelling die mij als coulance en service wordt toegestuurd...
    Maar tot mijn verbazing ontvang ik 14 sept een mail van [naam verwijderd] van Ashtistore.
    Ik moet éérst mijn klacht op Klachtenkompas verwijderen, en pas dán stuurt Ashtistore mij de beloofde oordoppen toe. Dit was mij niet duidelijk. Het was toch een coulanceregeling? Service? [naam verwijderd] had mij wel een "vriendelijk verzoek" gedaan om als alles was afgehandeld mijn klacht te verwijderen, maar heeft dit nooit als voorwaarde gesteld . Voorwaarde was dat ik de kopie van mijn mail van 25 juli toe stuurde en dat had ik netjes gedaan. Ashtistore kwam zelf met het coulance en serviceverhaal om mij naast het retourneren van mijn geld óók als klap op de vuurpijl mijn bestelling alsnog na te leveren.
    En als zij dit zouden doen had ik zeker een nogmaals een positive reactie op Klachtenkompas geschreven. Met een leuke smiley erbij en dat ik zeer tevreden zou zijn over de afhandeling van mijn klacht. Máár, mij onder druk laten zetten mijn klacht te verwijderen? Nee dat is wel heel bijzonder. Dit is geen service of coulanceverhaal, dit is een voorwaarde. een voor wat hoort wat actie. Sorry Ashtistore, maar daar ga ik niet in mee.
    Ik ben nu in afwachting van de actie van Ashtistore
    ashti store
    Gewenste oplossing:
    Aankoop bedrag t.w.v. €9,40 retour ontvangen

Uitgevoerde oplossing:
    Aankoop bedrag t.w.v. €9,40 terug gestort

Dialoog kan afgelosten worden klant heeft aankoop bedrag ontvangen.

SS te H
De klacht is slechts deels opgelost. Binnen 4 uur reageerde Ashtistore op mijn bovenstaand bericht. Ze kunnen dus wel snel reageren als het moet. Ashtistore heeft mijn aankoopbedrag terug gestort. Maar de oordopjes die Ashtistore mij zelf beloofd had vanuit "coulance "en als "service" toe te sturen , worden niet meer naar mij opgestuurd. Omdat ik mij niet door Ashtistore liet manipuleren mijn klacht hier te verwijderen. Inmiddels heb ik dezelfde oordopjes bij Bol.com besteld. Geweldig! Gewoon zonder gezeur binnen 24 uur in huis. Zonder haken en ogen. Ik weet wel waar ik voortaan mijn oordopjes bestel. Bij Bol.com!

Ook een klacht indienen over Ashti Store?