Klacht ASN Bank: 3 keer onzorgvuldig.

Klachtnummer
# 192421
Gebruiker
J. Jansen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

1. Bij het melden van rare melding op internet, bij inloggen een nog vreemdere reactie van de bankmedewerker, alsof het onbelangrijk was.
2. Verkeerd gestuurde formulieren betreffende de deposito-spaarrekening.
Die werd alleen opgelost doordat ik zelf belde.
3. Hierop vroeg ik excuses middels mail, maar er wordt niet gereageerd.
In mijn ogen zijn dit 3 fouten.

De oplossing

Excuses.

1 reactie

  1. Auteur
    ASN Bank
    Datum
    Goedemorgen,

    Dank voor het melden van je klacht. We helpen je graag verder, hiervoor hebben we aanvullende informatie nodig. We zullen hiervoor telefonisch contact met je opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    het Webcareteam

Ook een klacht indienen over ASN Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen