Opgelost door ASN Bank: app weeral geblokkeerd en vraag naar rekening standen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 581022
Gebruiker
Happyman2019
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik wil het overzicht an mijn bankrekengen op 1 janurie van het elk jaar dat ik mijn rekening heb. Want mijn app is weeral geblokkeerd. En ja ik ga wel terug waar ik vandaan kom terug naar het buitenland.

Ik wil enkel de rekenig standen en het is voor de belastingen van Nederland.

Gewenste oplossing

wat ik wil is zeer simpel terug toegang tot mijn bank app en ik wil mijn standen van mijn rekening op 1 januarie van elk jaar.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Happyman2019
    Datum
    Ik vraag ma af waarom deze weeral niet reageerd.
  2. Auteur
    ASN Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Verkauteren,

    In de e-mail van de ASN Klanternservice van 1 februari 2022 leggen we u uit hoe u ASN Mobiel Bankieren opnieuw kunt installeren. Ook hebben we u het jaaroverzicht toegestuurd.
    Lukt het niet om ASN Mobiel Bankieren te installeren met uw betaalpas? Dan kunt u met ASN Digipas inloggen op www.asnbank.nl.

    Met vriendelijke groet
    ASN Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ASN Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen