Opgelost door ASN Bank: ASN-bank: toppunt van klantonvriendelijk en onbeschoft gedrag.

content Opgelost
ReKu5813

In 2016 heb ik geparticipeerd in een actie van de ASN-bank/FNV. Concreet zou er een WakaWaka oplader verstrekt worden bij het openen van een ASN - betaalrekening.
Betreffende oplader heb ik ontvangen. Doch het apparaat functioneerde niet.
Mitsdien heb ik de lader geretourneerd, en de betaalrekening opgeheven. Van de zijde van de ASN-bank heb ik niets vernomen.

Begin 2017 heb ik verzocht om een oplossing. Dit resulteerde in een klacht mijnerzijds.
De afhandeling van deze klacht is bedroevend klantonvriendelijk. Men schenkt geen aandacht aan mijn argumentatie, en verstrekt bovendien, tussen de regels door, een trap onder de gordel. Een bank onwaardig, zeker gelet op het feit dat de overheid inmiddels eigenaar is.
Toppunt is echter dat op een repliek mijnerzijds van 31 januari j.l. geen enkele reactie volgt. Dit geldt ook voor een rappel dat ik op 6 februari j.l. heb verzonden. Overigens zijn beide reacties in zakelijke en fatsoenshalve bewoordingen geredigeerd.
Wellicht kan men mijn argumentatie niet weerleggen, en laat men vervolgens de klant aan zijn lot over.
Ik pik dit totaal niet en ga mij hard maken om potentiele en bestaande klanten op deze hautaine houding te attenderen. "Banken" staan reeds langere tijd in een kwaad daglicht, en de ASN bank kan wat mij betreft bovenaan de schandpaal.
Men pretendeert het milieu hoog in het vaandel te dragen, maar laat klanten wel in de kou staan.
Mijn advies: stap over naar de Triodos bank, deze bank heeft wel oog voor zowel milieu als klant.
Advies aan de overheid: hef banken die onbeschoft gedrag en klantonvriendelijkheid uit dragen op. De ASN als eerste graag.

.Het verstrekken van een nieuwe en goed functionerende WakaWaka oplader, analoog aan de ASN/FNV actie.
Verder vind ik excuses meer dan op zijn plaats!!!

ASN Bank
    Beste heer Kurvers,

We vinden het jammer dat dit zo is gelopen en zullen een nieuwe Waka Waka opsturen. Wel is het zo dat als er iets aan de hand is met het nieuwe exemplaar, u contact kan opnemen met Waka Waka zelf.

Het Webcareteam

Ook een klacht indienen over ASN Bank?