Opgelost door ASN Bank: ASN Bank houdt tegoed bewust vast

content Opgelost
honsbeek1

Bij de asn bank een zakelijke rekening geopend, dit zou 10 dagen duren, na 10 dagen netjes de brief gehad waarin stond dat men alleen nog ene handtekening nodig had, ook toegestuurd en dan krijg je opeens te horen dat het nog 3 weken gaat duren om je een risico bent om dat je een vuurwerkwinkel hebt.

Daarna de rekening toch opgeheven, echter stond er tegoed op de rekening dus gevraagd stort dat naar mijn prive rekening die ook bij de asn bank loopt en zegt men nu dat dit ook weer 3 weken gaat duren voordat het tegoed is teruggestort
na veel contact geen oplossing men houdt nog steeds het tegoed vast.

Dat ze gewoon het tegoed storten naar de prive rekening, al doen ze daarna nog 6 weken om het sluiten van de rekening te voltooien, het is tenslotte me eigen tegoed.

ASN Bank
    We zien dat je je opheffingsformulier op 29-11 hebt ingestuurd, vandaag wordt de opheffing door der administratie verwerkt. Dan wordt het bedrag naar verwachting deze week nog overgemaakt naar het rekeningnummer dat je bij ons hebt opgegeven.
    Als je hier meer vragen over hebt, horen we het graag.

Groet, het Webcareteam.
    honsbeek1
    Dat zou heel fijn zijn, we wachten het even af
    gr wim
    honsbeek1
    Al met al blijft wel de vraag waarom dit zolang moet duren, want intern overboeken is normaal met 1 druk op de knop gebeurt
    honsbeek1
    Al met al zoals een ieder nu kan lezen, op de 29e nov binnen gehad en zijn nu dus al ruim een week verder en nog steeds is er geen tegoed bijgeschreven.

Het is toch wel heel veel werk schijnbaar voor de asn bank om iets in te voeren op een computer !!!!
    honsbeek1
    Stand van zaken, Zie reactie ASN Bank, weer is er niks gebeurd op 5 december, het tegoed is nog steeds niet overgeschreven naar me rekening, ze houden nog steeds het tegoed vast.

Dus omdat dit online staat, mooi weer spelen met hun reactie en terwijl helemaal niks doen, Het zijn gewoon klinkklare leugens die men verkondigd, Net weer gebeld en degene die er over gaat is weer toevallig in bespreking !!!
    ASN Bank
    Hoi, we hebben op 5 december aangegeven dat we verwachten dat het déze week wordt overgemaakt, je reageert hierop dat je het afwacht. Die week is dus nog niet om. Daarnaast hebben we ook al een paar keer gezegd dat het niet met één knop te regelen is omdat jouw zakelijke rekening niet gekoppeld is met je privé rekening. We wensen je een fijne dag. Groet, het Webcareteam

honsbeek1
Inmiddels is het tegoed gestort, Na 8 dagen, maar probleem dus opgelost.

Ook een klacht indienen over ASN Bank?