Opgelost door ASN Bank: ASN heeft 2800 euro spoorloos laten verdwijnen

sad Opgelost
maxvermeij

Op 5 mei 2022 heb ik een bedrag van 2800 euro overgeboekt van mijn ASN-rekening naar de eurorekening die ik heb lopen bij een Poolse bank (PKO BP). Op 11 mei 2022 was dit bedrag nog steeds niet op mijn Poolse rekening bijgeschreven. Het bedrag is niet ontvangen door PKO. Daar zit de fout dus niet, maar ASN beweerde in eerste instantie van wel. ASN doet moeilijk en wil mij laten betalen voor het "onderzoek" dat ze nu moeten gaan doen.

Ik wil het bedrag van 2800 euro terug, dan maak ik het wel over naar Polen via mijn ING-rekening.
Het bedrag is uiteindelijk aangekomen, dus onderzoek is niet meer nodig.

ASN Bank
    Geachte heer Vermeij,

Wij vinden het spijtig te vernemen dat uw overboeking niet is aangekomen op de begunstigde rekening. Wij hebben via meerdere wegen bericht van u ontvangen en inmiddels via de e-mail op uw klacht gereageerd. De navraag is inmiddels voor u gestart om uw overboeking te traceren en doen wij er alles aan om dit voor u uit te zoeken. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen zullen wij per e-mail of telefonisch weer contact met u opnemen.

Ingrid Soels

Medewerker ASN Klantenservice
    070-3569335
    informatie@asnbank.nl

Ook een klacht indienen over ASN Bank?