Klacht ASN Bank: Bewerkt mijn opzegging van beleggen

Klachtnummer
# 594215
Gebruiker
Bolle
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Het is niet fijn hoe jullie werken !!!!!

Ik heb 3 weken geleden het beleggen opgezegd en email opgestuurd met het formulier.

Hierbij doet zich nix en mijn bedrag wordt nu ook minder en minder voor beleggen.

Ik wil ook graag mijn oude bedrag terug die 3 weken geleden vast stond.

Doet zich hierbij nix, zoek ik mij een andere bank.

Bedankt.

Gewenste oplossing

Bewerkt mijn opzegging

5 reacties

  1. Auteur
    ASN Bank
    Datum
    Wij hebben u gebeld naar aanleiding van uw klacht. Omdat wij geen gehoor kregen hebben wij u een e-mail gestuurd.
  2. Auteur
    Bolle
    Datum
    Naar 4 weken willen jullie mij bellen. Vind ik echt vreselijk.....
    Dus nu is het te laat, heb al een nieuwe bankrekening.

  3. Auteur
    ASN Bank
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Bolle
    Datum
    Nog eens, ik heb het twee keer opgestuurd MET FORMULIER.
    Eerste keer doet zich niets en voor de tweede keer heeft zich wel iets gedaan.
    Dus met verlies binnen 4 weken.
    Normaal gesproken krijg ik het terug van de ASN Bank.
    Zoals jullie het druk hebben is het niet mijn probleem.... of?????

  5. Auteur
    ASN Bank
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over ASN Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen