Klacht ASN Bank: Blokkade op bankrekening

S.E

Doordat ik perongeluk mijn oud adres heb opgegeven bij de asn bank, hebben deze mensen mijn bankpas en digipas ontvangen. Hiermee hebben ze een account aangemaakt. Ze hebben aangevraagd om 5.000 cash op te kunnen nemen. Hierdoor is mijn bankrekening geblokkeerd door cfd@devolksbank.nl

Gelukkig is deze rekening nu geblokkeerd. Maar al mijn geld staat erop en ben nu al 2,5 week aan het wachten om weer bij de bankrekening te kunnen. Er blijkt dat er een onderzoek is gestart wat natuurlijk logisch is, maar voor mij is het geduld op. Het is namelijk vakantie en zo is het voor mij niet eens mogelijk om op vakantie.

Na een aantal mails te hebben gestuurd zijn we 1.5 week verder en nog geen mail terug gekregen van cfd@devolksbank.nl

Ik wil graag weer bij mijn geld en gebruik maken van het geld. En wil graag in contact komen met de cfd@devolksbank.nl

ASN Bank is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over ASN Bank?