Opgelost door ASN Bank: Duurzame bank stuurt papieren post

sad Opgelost

ASN pretendeert een duurzame bank te zijn, maar is de enige bank die nog papieren post verstuurd. Ik heb al driemaal aangegeven dat ik alles via email wil ontvangen, maar ze blijven stug post doorsturen en geven ook geen antwoord op mijn verzoek.

Ik wil graag dat ASN alle communicatie per email verstuurd in plaats van per post.
Ik kan pas aangeven of het opgelost is als ik zeker weet dat ik geen papieren post meer krijg. Dit is me namelijk eerder belooft. Volgend jaar met het versturen van het Financiële jaaroverzicht moet t blijken.

ASN Bank
    Geachte E. Duivis,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. We hebben u helaas niet kunnen bereiken.

Ondertussen zien wij dat u reeds telefonisch contact heeft gehad met de ASN Klantenservice. Hierbij zijn de zaken in uw klacht ook ter sprake gekomen.

Graag vernemen wij van u of de klacht hiermee is afgehandeld of dat u toch nog ergens tegenaan loopt. Wanneer u nog ergens tegenaan looopt kunt u hiervoor telefonisch contact met ons opnemen

Ingrid
    ASN Klantenservice

Ook een klacht indienen over ASN Bank?