Opgelost door ASN Bank: Duurzame bank stuurt papieren post

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 590287
Gebruiker
..
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ASN pretendeert een duurzame bank te zijn, maar is de enige bank die nog papieren post verstuurd. Ik heb al driemaal aangegeven dat ik alles via email wil ontvangen, maar ze blijven stug post doorsturen en geven ook geen antwoord op mijn verzoek.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat ASN alle communicatie per email verstuurd in plaats van per post.
Geboden oplossing
Ik kan pas aangeven of het opgelost is als ik zeker weet dat ik geen papieren post meer krijg. Dit is me namelijk eerder belooft. Volgend jaar met het versturen van het Financiële jaaroverzicht moet t blijken.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    ASN Bank
    Datum
    Geachte E. Duivis,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. We hebben u helaas niet kunnen bereiken.

    Ondertussen zien wij dat u reeds telefonisch contact heeft gehad met de ASN Klantenservice. Hierbij zijn de zaken in uw klacht ook ter sprake gekomen.

    Graag vernemen wij van u of de klacht hiermee is afgehandeld of dat u toch nog ergens tegenaan loopt. Wanneer u nog ergens tegenaan looopt kunt u hiervoor telefonisch contact met ons opnemen


    Met vriendelijke groet,

    Ingrid
    ASN Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ASN Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen