Klacht ASN Bank: Een man van de klantenservice die onvriendelijk was.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 352103
Gebruiker
M.E. Oppel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onvriendelijke man aan de lijn, ongeduldige ondertoon. Bah.

De oplossing

De klantenservice-medewerkers vriendelijkheids'les' geven. Bedside manner. Wij zijn klanten en geen oud vuil. Ik sluit zo mijn rekening en ga naar een andere bank.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

ASN Bank is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    M.E. Oppel
    Datum
    Nog 0 reacties van ASN. Geen animo om te reageren?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.E. Oppel
Datum
Uiteindelijke oplossing Niets, er is geen contact opgenomen, geen feedback, geen excuses.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry