Opgelost door ASN Bank: Geblokkeerde rekening zonder opgaaf van reden of waarschuwing
Details
Klacht
Beste lezer,Beetje gek, als je met alle goede bedoelingen naar een groene bank overstapt en vervolgens te horen krijgt dat je rekening is geblokkeerd. De beste mevrouw aan de telefoon probeerde mij oprecht te helpen, maar mocht ook niet zeggen waarom de rekening geblokkeerd was. Sterker nog, ik moest zelf bellen naar de klantenservice om erachter te komen. Nu kan ik dus niet bij mijn geld en heb daarvoor geen geldige reden of uitleg gekregen. Zonder mijn telefoontje had ik uberhaupt niks geweten. Normaal ben ik niet van de klachten indienen, maar zonder waarschuwing o.i.d. een rekening blokkeren is echt absurd. Je kunt ook niet met de betreffende afdeling bellen, maar alleen mailen.
Hopelijk wordt dit zsm opgelost, anders zijn ze deze klant zeker meteen weer kwijt.
Vriendelijke groet,
Justin
Gewenste oplossing
Deblokkeer mijn rekening.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.