Opgelost door ASN Bank: Geblokkeerde rekening zonder opgaaf van reden of waarschuwing

content Opgelost
Livesey

Beste lezer,

Beetje gek, als je met alle goede bedoelingen naar een groene bank overstapt en vervolgens te horen krijgt dat je rekening is geblokkeerd. De beste mevrouw aan de telefoon probeerde mij oprecht te helpen, maar mocht ook niet zeggen waarom de rekening geblokkeerd was. Sterker nog, ik moest zelf bellen naar de klantenservice om erachter te komen. Nu kan ik dus niet bij mijn geld en heb daarvoor geen geldige reden of uitleg gekregen. Zonder mijn telefoontje had ik uberhaupt niks geweten. Normaal ben ik niet van de klachten indienen, maar zonder waarschuwing o.i.d. een rekening blokkeren is echt absurd. Je kunt ook niet met de betreffende afdeling bellen, maar alleen mailen.

Hopelijk wordt dit zsm opgelost, anders zijn ze deze klant zeker meteen weer kwijt.

Vriendelijke groet,

Justin

Deblokkeer mijn rekening.
Excuses aangeboden en we gaan het zien. Verder nemen ze feedback ten harte, dus dat is erg fijn.

Livesey
    Ter aanvulling, natuurlijk heb ik meteen een mailtje gestuurd naar de betreffende afdeling CFD van de Volksbank.
    ASN Bank
    Geachte heer Livesey,

Wij hebben even telefonisch contact gehad hierover zojuist

mvg
    Amanda
    ASN Klantenservice.

Ook een klacht indienen over ASN Bank?