Klacht ASN Bank: geen afsdoend antoowrd maar wel gesloten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 630404
Gebruiker
H.G. Kussendrager
Datum
3 reacties

Details

Klacht

klacht gesloten ?!??! maar niet opgelost

Klacht 6690824 (KMM1589341V42867L0KM

zie mijn melding gisteren

Gewenste oplossing

zoals al omschreven
Geboden oplossing
Wel nu (hoop ik) duidelijkheid maar zeer verwarrend. In Nederland wel in buitenland niet... Dus in buitenland geen grotere bedragen pinnen of betalen TENZIJ je het verhoogd naar 1000 en 2500€ de aansprakelijkheid zal wel bij de klant liggen!!!! Goed voor de natuur slecht voor de klanten c.q. hun beveiliging.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    H.G. Kussendrager
    Datum
    Hoor weer helemaal niets. Ook op een eerdere mail met last ons weten of dit accoord is geen enkele reactie!!!!!
    Meer dan slecht voor een bedrijf wat je moet kunnen vertrouwen.
  2. Auteur
    H.G. Kussendrager
    Datum
    Sorry voor tikfouten maar dat maakt me zo kwaad. Misschien oog voor milieu maar zeker niet voor klanten.
  3. Auteur
    ASN Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Kussendrager,

    Ik heb u zojuist een email gestuurd.

    Met vriendelijke groet,
    Stefanie
    ASN Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ASN Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen