Klacht ASN Bank: Nep app

Klachtnummer
# 174790
Gebruiker
Hulisigayretli
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Opgelicht , 610 euro overgeboekt. Nooit ontvangen.

Naam wat vermeld staat is N.Boldewijn.

Heb er een printscreen van.

Helaas blijkt het een nep app te zijn.

De oplossing

Vergoeden of nieuwe product waarover het gaat.

1 reactie

  1. Auteur
    ASN Bank
    Datum
    Beste Hulisi,

    We hebben je klacht gelezen. Wat vervelend dat je mogelijkerwijs bent opgelicht.
    Wij kunnen je op deze weg niet verder helpen, wel kan je het volgende doen. Als het om een markplaatstransactie gaat kan je aangifte doen via: http://help.marktplaats.nl/help/kopen/probleem_met_adverteerder/pma_betaald_maar_niet_ontvangen/i/hoe-te-handelen-bij-mogelijke-oplichting. Gaat het om een andere situatie dan kan je aangifte doen via: https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/aangifte-doen#link-oplichting.

    Groet,
    het Webcareteam

Ook een klacht indienen over ASN Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen