Klacht ASN Bank: Nog steeds geen web interface spaarpotjes

Klachtnummer
# 345889
Gebruiker
Lengkeek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We zijn klant geworden vanwege de spaarpotjes, nu al enige tijd geleden. De spaarpotjes werkten niet via de webinterface. Er werd aan gewerkt zeiden ze. Nog steeds kunnen die niet via de web interface aangemaakt en beheerd worden. Nu vind ik precies dezelfde klacht uit 2015 (!!!) en toen werd er ook aan gewerkt (!!). Ik voel me echt aan het lijntje gehouden. Hoe moeilijk kan het zijn? Ik geloof er niks meer dat er nu wel aan gewerkt wordt.

De oplossing

Eerlijk zijn - of opleveren, of gewoon zeggen dat het geen prioriteit heeft.

1 reactie

  1. Auteur
    ASN Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi, we snappen uiteraard dat het heel vervelend is. Tussen 2015 en 2018 hebben de spaarpotten overigens wel gewerkt. Helaas kunnen wij je via deze weg niet goed helpen. We zullen je klacht doorgeven aan onze klantenservice en zij zullen hierover contact met je opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Groet, het social team.