Klacht ASN Bank: Opgelicht met namaak app van de ASN bank

Jordi

ik heb een product verkocht via marktplaats en degene die het gekocht had wilde het graag wegens veiligheid overmaken via zijn mobile telefoon app. Deze app was/is van de ASN Bank. Uiteraard heb ik eerst de app gecontroleerd en dit zag er allemaal perfect uit, ik heb zelfs foto's gemaakt van de overboeking maar helaas verscheen het bedrag van 650 euro nooit op mijn rekening. Ik heb direct contact opgenomen met de ASN bank en mijn situatie uitgelegt,het antwoord wat ik van 2 medewerkers kreeg is ja meneer wij weten dat er een neppe app van ons in omloop is maar kunnen hier niks aan doen, dit is een belachelijk antwoord naar een gedupeerde en zeker van zo'n grote organisatie wanneer je als bank zijnde weet dat er zoiets in omloop is dan hoor je hier een melding van de maken op internet en zeker niet wanneer je als gedupeerde belt en het hele verhaal uitlegd zeggen ja we kunnen niks doen sorry. Kortom de service van de ASN bank is echt belachelijk slecht.

Ik verwacht van de ASN bank mijn geld terug te krijgen en een excuus voor de slechte manier van tewoord staat na het melden van mijn probleem/situatie

Beste Jordi,

Dank voor je bericht. We begrijpen dat dit een vervelende situatie is. Onze collega's van de klantenservice nemen daarom telefonisch contact met je op.

Als je nog vragen hebt, helpen we je graag. Een prettige dag toegewenst.

Webcare ASN Bank
    Beste Jordi,

We hebben geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen, maar krijgen je niet te pakken. We leggen je de situatie graag telefonisch uit, wil je ons bellen op 0800-0380 (gratis)? Je kan dan vragen naar dhr. Rosenbrand. We zijn op werkdagen te bereiken van 08.00u tot 18.30u.

Een prettige dag toegewenst.

ASN Bank Webcareteam
    Jordi
    Vandaag telefonisch contact gehad met dhr. Rosenbrand. De ASN bank geeft aan dat zei niks doen aan dit hele voorval en vinden transparantie naar de consument en klant geen belangrijk punt kenbaar. maar dit probleem niet kenbaar maken op internet vinden ze blijkbaar geen goed idee en zien dus liever de mensen gedupeerd worden. aangezien de ASN bank blijft bij hun standpunt en totaal niet meedenken in een oplossing. Van zo'n organisatie verwacht je toch anders.....
    Beste Jordi,

Dank voor je reactie. We hebben gehoord dat je inmiddels onze collega dhr. Rosenbrand hebt gesproken. We vinden het vervelend dat je dit zo ervaart. We willen je bedanken voor je feedback en geven dit intern door.

ASN Bank Webcareteam

Ook een klacht indienen over ASN Bank?