Klacht ASN Bank: Rekening opgehoffen?? Ik weet van niets en alles is in orde van mijne zijnde.

Klachtnummer
# 541365
Gebruiker
Happyman2019
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte,


Ik heb de melding gekregen via budget energie dat de rekening is opgeheven???

Ze hebben de code AC04 gekregen. Wat scheelt er nu weer en waar is mijn rekening opgeheven? Er staat altijd meer dan geld genoeg op om mijn rekeningen te betalen. Ik sta nooit onder nu. Mijn kosten worden altijd op tijd betaald. Ik maak nergens problemen om, zelfs niet dat ik een smartphone moet gaan lenen om een bank online te hebben want al de rest werkt niet en nu heffen jullie mijn rekening op. Mag ik nu eens weten waarom dit gebeurt is en wat jullie gaan doen om dit terug in orde te maken?

En wat dan met de intresten die ik moet gaan betalen door jullie nalatigheid??

De oplossing

Ik wil weten wat er gebeurd is en ik wil mijn kosten terug betaald.

ik wil een rekening waar ik kan op rekenen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

ASN Bank is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ASN Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen