Opgelost door ASN Bank: Totaal geen service

content Opgelost
E. Schild

Heb de laatste maanden over diverse, niet privacy gevoelige onderwerpen informatie proberen te krijgen via Twitter. Standaard reactie blijkt dan te zijn dat ik moet opbellen voor antwoorden. Dit in tegenstelling tot ettelijke andere bedrijven, die prima in staat blijken te zijn inhoudelijk op vragen via Twitter te reageren, al dan niet via Twitter privé berichten.

Aangezien mijn laatste vraag over verdwenen functionaliteit op de ASN site ging, waarover niet werd gecommuniceerd, heb ik toch maar gepoogd te bellen. Heb 35 minuten in de wacht gestaan voor ik het opgaf. Heb daarna een mail gestuurd met daarin een opsomming van mijn klachten en het verzoek mij een inhoudelijke reactie te geven. Dit is ondertussen 5 dagen geleden. Ik heb nog steeds geen enkele reactie mogen ontvangen. Wel kon ik zien dat mijn bericht diezelfde dag nog is gelezen.

Was altijd een gemotiveerde en enthousiaste klant van ASN, en tevens heel content met de goede en persoonlijke klantenservice; dit is nu toch echt wel over. Ben echt verbijsterd en teleurgesteld dat uitgerekend een ethische bank als deze, zó beroerd met zijn klanten omgaat.

Excuses en een uitgebreide toelichting over waarom ik zo beroerd wordt behandeld. En graag uitleg hoe ze dit denken te gaan verbeteren.

ASN Bank
    hoi,

We hebben je inmiddels een aantal keer doorgegeven dat we je via Twitter niet kunnen helpen met vragen of klachten over producten, diensten of je rekening. Dit staat ook in onze bio. We hebben je ook aangeboden dat we je kunnen bellen, of dat je dit zelf kan doen of chatten. Hier zag je de laatste keer vanaf, maar dit aanbod staat nog steeds.

Groet, het social team.
    E. Schild
    Bellen staat me ondertussen behoorlijk tegen, zeker aangezien ik ondertussen al anderhalve week op antwoord op mijn mail wacht. Ook mijn 2e mail, die ik vandaag verstuurde is wel gelezen, maar wederom niet beantwoord. Ik wacht nog steeds op een normale reactie. Ik krijg sterk het gevoel dat ik op een soort "zwarte lijst" sta bij de helpdesk. Verbijsterend hoe dit zich ontwikkeld.
    ASN Bank
    Hoi, we hebben het nogmaals doorgegeven aan onze klantenservice en zullen vandaag reageren op je e-mails. Excuses voor het lange wachten, dit komt door drukte aan onze kant. Mocht je vandaag nog geen reactie hebben horen we het graag. Groet, het social team.
    E. Schild
    Heb vandaag een reactie van ASN gekregen. Hierin werd excuses gemaakt voor de wachttijd en kreeg ik inhoudelijk antwoord op mijn vraag. Ik weet echter nog steeds niet waarom ASN er voor heeft gekozen niet via Twitter vragen te beantwoorden. Enfin, so be it. Ben i.i.g. blij dat er uiteindelijk de moeite is genomen me uitgebreid te woord te staan via email.

E. Schild

Ook een klacht indienen over ASN Bank?