Klacht ASN Bank: trage verwerking

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 353165
Gebruiker
Nog Trager?
Datum
1 reactie

Details

De klacht

het bedrag gestort op 24-2-2019, ook ter identificatie, is vandaag 4-3-2019 nog steeds niet bijgeschreven.

De oplossing

Excuses maken en zorgen dat het vandaag nog wordt geregeld.

1 reactie

  1. Auteur
    ASN Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    We hebben je klacht gelezen en snappen dat je wilt weten wanneer het bedrag wordt bijgeboekt. Je kan het beste contact op nemen met onze klantenservice, zij helpen je graag verder. Dit kan via 070 35 69 335 (08.00 en 18.00u) en via chat. Deze vind je via https://www.asnbank.nl/service-en-contact.html (09.00 en 16.30u).

    Groet,
    het social team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nog Trager?
Datum
Uiteindelijke oplossing nog weer opbellen wat ik al een volle week doe!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry