Opgelost door ASN Bank: Waardeloze service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 617060
Gebruiker
Gebruiker1530614587
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Al sinds begin augustus proberen wij rekening van mijn vrouw op te heffen.
Via internet lukt het niet..,dit is ook al gemeld aan ASN maar hier wordt niets mee gedaan.

Het schriftelijk opheffingsformulier is ook al weken terug opgestuurd,ook hier wordt niets mee gedaan

Gewenste oplossing

Opheffen rekening
Geboden oplossing
Geregeld
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1530614587
    Datum
    Wacht nog steeds op enige reactie
  2. Auteur
    ASN Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Schuller,

    Allereerst excuses voor de late reactie op uw klacht. Vanwege erge drukte kunnen wij uw klacht nu pas in behandeling nemen.

    Vervelend dat het opheffen via online bankieren niet lukte. Het formulier dat u hebt toegezonden is verwerkt en de rekening is op 5 september opgeheven. Vanwege de drukte duurde het helaas ook langer om de schriftelijke opheffingen te verwerken.

    Onze excuses voor het ongemak.

    met vriendelijke groet
    Amanda
    ASN Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ASN Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen