Klacht Asogem Nederland, b.v.: Defect wasmachine niet binnen een dag of zelf 2 dagen verholpen

Jellema

Vanochtend om 29 augustus 2014 tegen 8.40 uur een defect aangemeld aan bovengenoemde wasmachine bij uw telefoniste.
Gegevens werden zogezegd door haar genoteerd. Later teruggebeld om te vragen wanneer er een monteur zou komen waarna zij mij informeerde dat zij de melding had doorgezet naar een monteur waarna ik door hun gebeld zou worden. Ik heb echter het bedrijf KAS Service aan de lijn gehad die mij informeerde dat zij geen melding hebben ontvangen! Het service bedrijf kan mij pas vrijdag 5 september assisteren met de defecte wasmachine tussen 11.00 -15.00 uur.
Het kan natuurlijk niet dat Asogem mij tot 5 sepember met een defecte wasmacine laat zitten!
--------------------------

A.s. maandag een monteur sturen die het probleem oplost! Uiteraard valt een pompfilter die niet is los te krijgen wél degelijk onder de garantietermijn van 5 jaar en niet voor eigen kosten! Aanvullend excuses voor de grove leugen van de telefoniste dat ze onze gegevens heeft doorgespeeld naar het service bedrijf. Ik weet helaas niet zeker meer of de telefoniste Caroline heet. Dit is hun respons nadat ik per email een klacht heb ingediend:"De storing is inmiddels bekend bij de monteur (Kas service). U zult de afspraak met hun moeten maken, wij hebben helaas geen eerdere mogelijkheid dan 5 september.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd."

Wij vinden dat Asogem Nederland, b.v. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Jellema
    Het verhaal spreekt voor zich