Klacht Asogem Nederland, b.v.: Onterechte factuur

Sammy

Er is een monteur geweest die naar onze inbouwkoelkast heeft gekeken. Probleem is verholpen en zat wat los aan de achterkant van de koelkast. Omdat ik meer dan 3 apparaten heb, heb ik garantie dat heeft de monteur gezegd en bert die ik vervolgens aan de telefoon heb gehad en heeft bevestig. Bert zei zodra je factuur thuis gestuurd krijgt moet je bellen en zeggen dat de factuur onterecht is omdat je meer dan 3 apparaten van beko hebt. Zo gezegd zo gedaan nadat ik weer contact had opgenomen met de technische dienst toen ik toch een factuur van 134 euro thuis heb gekregen hebben beweren ze dat nooit gezegd hebben. Vervolgens heb ik 3 verschillende mensen gesproken en nu blijkt dat ik toch geen garantie hebt terwijl bert en de monteur hebben hebben bevestigd dat dat toch zo was. Ik heb koelkast en vriezer, vaatwasser en kookplaat, afzuigkap van beko snap niet dat dat niet onder de garantie valt. De koelkast maakte zoveel lawaai dat je hem van de 1de verdieping hoort en heb ook de opnamen naar asogem opgestuurd toen viel het wel onder de garantie.

Dat de factuur wordt kwijt gescholden

Wij vinden dat Asogem Nederland, b.v. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Asogem Nederland, b.v.?