Klacht Asogem Nederland, b.v.: Slechte afhandeling storing in garantietermijn

peterhenri

Wij hebben op 30-12-2010 een Beko wasmachine gekocht. Wij kregen van Asogem hierbij een verlengde garantietermijn van vier jaar.Op 14 februari 2014 merkten wij dat de machine niet meer werkte. Wij hebben de leverancier ingeschakeld, die een melding naar Asogem stuurde. Op 20-2 verscheen inderdaad een monteur van CE repair. Deze kon het apparaat niet herstellen, omdat hij een bepaald onderdeel nodig had, en hij maakte ook nog een printplaat stuk. Het onderdeel zou besteld worden. Aangezien wij weg waren van 23-2 tot en met 2-3, was er geen haast bij. We zouden een mail krijgen als de reparatie zou worden uitgevoerd. Geen mail. Daar wij het nummer hadden van CE repair, belden wij naar hen. Het onderdeel was er en de reparatie zou vrijdag 7-3 plaatsvinden. Voor de precieze tijd van komst van de monteur zouden we een mail krijgen. Geen mail. Daarom belden we naar CE. ZE deelden ons mee dat ze in ons gebied niet meer mochten werken. Hiervan zijn wij nu de dupe. Vier weken niet wassen!

Reparatie asap, en excuses voor de niet klantvriendelijke gang van zaken

Wij vinden dat Asogem Nederland, b.v. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!