Klacht Asogem Nederland, b.v.: Wasmachine

# 192582
Sy

Een paar maanden geleden is er een monteur bij mij langs gekomen. Het was namelijk zo dat er een geluid kwam van mijn binnentrommel, tijdens het wassen kwam er meer geluid uit. De monteur was eerder ook gekomen, toen had ik ook dezelfde klacht en hij had toen de motot vervangen. Hij is 2 x vervangen in korte tijd, monteur kwam dus de derde keer, weer geluid maar op 1 of andere manier ontkende hij dat hij niks hoorde en dat het normaal was, terwijl dezelfde monteur toen ook kwam en aan gaf dat het niet klopte. Omdat er niks aan de hand was volgens de monteur heeft hij het in rekening gebracht waar ik niet mee akkoord ga, want ik ga niet een monteur roepen als er niks aan de hand is. Ik loop al maanden met dezelfde probleem en nu komt er niemand, omdat ik de rekening niet betaal. Ik heb garantie en buiten dat ik ga niet iets betalen als er iets stuk is. Ik heb toen die tijd ook videos opgestuurd met dat raar geluid maar heb geen antwoord erop gekregen meer.

Reparatie en meer vriendelijke personeel!

Wij vinden dat Asogem Nederland, b.v. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!