Klacht Asos.com: 2 maand geleden bestelling gedaan en betaald, geen pakket ontvangen en krijg geen gehoor van hen.

Klachtnummer
# 377927
Gebruiker
Danique
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 maand geleden heb ik een bestelling geplaatst en betaald. Geen pakket ontvangen en geen geld terug, en reageren niet op verschillende mailtjes die ik inmiddels heb gestuurd. Ik heb nu zo'n 8 keer gemaild. Zelfs UPS al.
ik heb 1 keer contact gehad omdat het niet optijd binnen was, maar daarna niks meer van hen gehoord.

De oplossing

Ik wil het volledige bedrag terug wat ik voor deze bestelling heb gedaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asos.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Asos.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen