Wij vinden dat Asos.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Asos.com: Besteld artikel nooit ontvangen na 4 weken nog steeds geen terugbetaling
Details
Klacht
3 mei 2018 heb ik schoenen voor mijn dochter haar gala besteld bij ASOS.com plus next day delivery voor een jaar zodat wij er zeker van konden zijn dat de schoenen op tijd in huis zouden zijn. Echter hebben wij de schoenen nooit ontvangen en nog steeds mijn geld niet terug. Het is inmiddels 10 juni en asos is telefonisch niet bereikbaar en mijn mails worden inmiddels ook niet meer beantwoord.....Gewenste oplossing
Betaling voor de niet ontvangen goederen en diensten retourBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.