Klacht Asos.com: Bestelling 1,5 maand geleden geretourneerd, nog steeds geen bevestiging of geld terug

Klachtnummer
# 305768
Gebruiker
MJannekeM
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Op 17 april heb ik een bestelling geretourneerd en deze is volgens PostNL op 18 april aangekomen. ASOS stort naar eigen zeggen het geld binnen 10 dagen terug.

Ik heb nog steeds geen bericht/bevestiging gehad dat mijn bestelling geretourneerd is, laat staan dat ik mijn geld terug heb.

Ondanks de vele mails die ik al heb gestuurd, krijg ik maar geen contact met ASOS. Het gaat om 434 euro, een behoorlijk bedrag voor een student als ik!

De oplossing

Op z'n minst vandaag een reactie en ik verwacht m'n geld ook één dezer dagen terug op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asos.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Asos.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen