Wij vinden dat Asos.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Asos.com: Geen pakket en geen geld terug
Details
Klacht
ik vind het zeer triest hoe Asos omgaan met klanten.mijn pakketje zou 24/7 geleverd zijn, maar tot heden heb ik niets ontvangen.
Na een vriendelijk mailverkeer , krijg ik ineens te horen dat ze mijn account blokkeren, mijn geld niet terug geven en mijn pakketje kan vergeten.
Ik heb met DHL gesproken en zij vertelde mij dat ze niet eens een onderzoek zijn gestart waar het pakketje zich bevind, terwijl ze dit wel gingen nakijken.
contact persoon bij DHL : Mrs, Dragana //dhl case nummer: 09965950
Bestelnummer: 523743166
track and trace dhl: JJD149070005172587
Gewenste oplossing
Pakketje alsnog sturen of geld terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.