Klacht Asos.com: Ik krijg het geld niet terug na retour

Klachtnummer
# 309754
Gebruiker
Geraldine Mol
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb half mei producten teruggestuurd en nog steeds heb ik het geld niet terug. Per mail en Twitter (DM) word ik aan het lijntje gehouden. Ze doen net alsof ze er druk mee bezig zijn en alsof ze al geprobeerd hebben het geld terug te storten maar ik zie nog niets op mijn bankrekening verschijnen

De oplossing

Het geld zsm terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asos.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Asos.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen