Klacht Asos.com: Levering en service blijven uit!

Klachtnummer
# 377602
Gebruiker
Lotteke3
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Dat gewoon dikke vette maling aan je heeft! Altijd fantastische service gehad net als hun #nextdaydelivery nu al 3 keer op rij niet meer en de #klantenservice onbereikbaar, en het uberhaupt leveren van je bestelling! Wacht nu een kleine week, op schoenen, klantenservice is onbereikbaar. Tevens claimen zij niet verantwoordelijk te zijn voor als hun nextdaydelivery niet aankomt. Dus dat abonnement is feitelijk NIKS waard! SUPER SLECHT. En dan te bedenken dat ik een grote klant van ze ben! Het vooral niet in contact gaan met klanten, en de nonchalance vind ik het vervelendste.

Gewenste oplossing

Op z’n minst communiceren over de levering, en verantwoordelijkheid nemen voor afname abonnement.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asos.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Asos.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen