Klacht Asos: Asos reageert niet op mail en stort geld niet terug

Klachtnummer
# 390752
Gebruiker
Sesamstraat
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Asos reageert niet verscheidenen mails over niet ontvangen spullen. Schrijft wel geld af van mijn rekening! Nu al 5 maanden geleden

De oplossing

Mijn betaald bedrag ad €77,96 voor niet geleverde producten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Asos?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen