Opgelost door Asos: Bestelling niet ontvangen, geld wel afgeschreven

content Opgelost
Lilian

Op 29 mei heb ik voor een bedrag van 124 euro besteld bij Asos. Omdat ik wat haast met de bestelling had, kon je ervoor kiezen om 15 euro extra te betalen zodat de bestelling op 31 mei binnen zou komen. Echter is er niks binnen gekomen terwijl ik wel heb betaald en heb ik ten eerste die 15 euro al voor niets betaald. Nu is er nog steeds niks binnen gekomen en heb ik al meerdere malen gemailt maar geen reactie. Ook heb ik nog geen mail gekregen dat de bestelling verzonden is. Contact opgezocht via facebook messenger maar ook hier geen reactie op. Wel zeggen ze dat ze 7 dagen in de week 24 uur per dag bereikbaar zijn.. niet dus. Door alle negatieve berichten die ik lees, heb ik niet veel hoop meer dat dit opgelost gaat worden. Ik bestel nooit meer bij Asos.

De bestelling moet binnen komen of ik wil mijn geld terug

Wij vinden dat Asos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lilian
Ik heb asos nog meerdere mails gestuurd en vervolgens boos een facebook messenger gestuurd met dat als ik het geld niet terug krijg, ik juridische stappen ga ondernemen. Ook in het bericht gezet dat ik al een klacht op internet heb geplaatst en deze pas verwijder als ik mijn geld terug krijg. Blijkbaar heeft dit iets los gemaakt want binnen een paar minuten kreeg ik al reactie op facebook en een mail met dat ik al het geld terug krijg binnen 5 tot 10 dagen. Eerst nog maar eens zien of dit wel gebeurd maar het is al een fijne eerste stap.

Ook een klacht indienen over Asos?