Opgelost door Asos: Bestelling niet ontvangen, geld wel afgeschreven

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 370273
Gebruiker
Lilian
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 29 mei heb ik voor een bedrag van 124 euro besteld bij Asos. Omdat ik wat haast met de bestelling had, kon je ervoor kiezen om 15 euro extra te betalen zodat de bestelling op 31 mei binnen zou komen. Echter is er niks binnen gekomen terwijl ik wel heb betaald en heb ik ten eerste die 15 euro al voor niets betaald. Nu is er nog steeds niks binnen gekomen en heb ik al meerdere malen gemailt maar geen reactie. Ook heb ik nog geen mail gekregen dat de bestelling verzonden is. Contact opgezocht via facebook messenger maar ook hier geen reactie op. Wel zeggen ze dat ze 7 dagen in de week 24 uur per dag bereikbaar zijn.. niet dus. Door alle negatieve berichten die ik lees, heb ik niet veel hoop meer dat dit opgelost gaat worden. Ik bestel nooit meer bij Asos.

De oplossing

De bestelling moet binnen komen of ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lilian
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb asos nog meerdere mails gestuurd en vervolgens boos een facebook messenger gestuurd met dat als ik het geld niet terug krijg, ik juridische stappen ga ondernemen. Ook in het bericht gezet dat ik al een klacht op internet heb geplaatst en deze pas verwijder als ik mijn geld terug krijg. Blijkbaar heeft dit iets los gemaakt want binnen een paar minuten kreeg ik al reactie op facebook en een mail met dat ik al het geld terug krijg binnen 5 tot 10 dagen. Eerst nog maar eens zien of dit wel gebeurd maar het is al een fijne eerste stap.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Asos?