Klacht Asos: Geld retour.

Daphne v/d Herik

Op 8 augustus de bestelde artikelen ontvangen.

Op 10 augustus de artikelen retour gestuurd via een postagentschap. Helaas het verzendbewijs kwijt geraakt.

Op 1 sept een email gestuurd met de vraag wanneer het retour bedrag, van 83,98 euro , zou kunnen verwachten.

Op 3 sept een email terug gehad. Of ik alle gegevens wilde door sturen. Ze vroegen weer om het verzendbewijs. Alle info doorgestuurd en verteld dat ik geen verzendbewijs meer heb.

Op 3 sept weer email terug gehad met een oplossing. Er werd een onderzoek gestart, zou 5 werkdagen duren. Daarna zou ik als nog het geld retour gestuurd krijgen.

Op 17 sept weer gaan mailen. Heb niets meer vernomen en geen geld. Krijg als antwoord sorry voor de miscommunicatie. Of ik het retourbewijs wil sturen dan kunnen ze het geld overmaken. Het retour pakket is niet aangekomen bij Asos. Zolang het pakket er niet is is het mijn verantwoording.
Weer gemaild met de mededeling dat ik het retourbewijs niet meer heb. Advies van Asos contact te leggen met Postnl

Op 18 sept email gestuurd met Postnl. Zij kunnen niets voor mij betekenen. Advies van Postnl: Dat Asos contact legt met de zakelijke afdeling van Postnl om te kijken of het pakket nog te traceren valt.

Op 19 sept weer gemaild met Asos en alles uitgelegd. Krijg, helaas, standaard antwoorden. Krijg ook geen antwoorden op mijn vragen. Ze verschuilen zich iedere keer achter het retourbeleid van hun.

Hopelijk begrijpt Asos mij en sturen ze het geld terug naar mijn rekening.

Heb dit bericht ook op de site van Asos gezet. Kreeg vrij wel meteen een berichtje of ik alle gegevens wilde doorsturen via prive bericht, ivm privacy. Dat snap ik volkomen. Dus via Messenger alles doorgestuurd.
Krijg weer dezelfde antwoorden. Pakket is niet aangekomen en ik ben fout geïnformeerd over het onderzoek wat plaats zou vinden ivm terugbetaling.
Gevraagd om tekst en uitleg over het onderzoek. Helaas nog geen reactie gehad.

Graag zo snel mogelijk het geld terug op de rekening van mijn zoon.

Wij vinden dat Asos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Asos?