Klacht Asos: Klantenservice niet bereikbaar voor vragen over mijn niet geleverde pakket

Klachtnummer
# 368304
Gebruiker
_Anique_
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vorige week dinsdag (21 mei) een bestelling geplaatst. Waarin werd aangegeven dat mijn bestelling de 25e geleverd zou worden. Echter heb ik helaas mijn pakketje niet ontvangen. Op de website staat dat je contact met hen moet opnemen zodra je pakketje niet geleverd is op de aangegeven bezorgdag. Inmiddels heb ik 8 keer gemaild, via Facebook 6 berichtjes gestuurd, maar echt nergens krijg ik antwoord op. Echt belachelijke slechte klantenservice!!

De oplossing

Helpen met het contact maken van de klantenservice. Ik begin het idee te krijgen dat er iets mis is met mijn bestelling en zij er simpelweg geen zin in hebben om het op te lossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Asos?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen