Opgelost door Asos: Retour op 8 mei, nog steeds geen geld terug/concrete antwoorden op vragen per mail/Messenger

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 314335
Gebruiker
Naomiew
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben altijd een zeer tevreden Asos klant geweest, maar vrees dat ik hier nooit meer zal bestellen..
Op 8 mei 2018 retourzending gedaan, al tientallen mailtjes en Messenger berichtjes later; nog geen geld terug.
Per mail ben 1x geantwoord, standaard mail met “excuses” en dat mijn mail in behandeling wordt genomen door andere afdeling. Er zou op 22 mei een bedrag zijn teruggestort, maar door een fout is dit niet gestort op mijn rekening. Hierop heb ik een reactie gestuurd, deze is nooit beantwoord.
Via Messenger (in Engels) meerdere berichtjes gestuurd en deze zijn beantwoord met standaard antwoorden, er wordt aan gewerkt. Geen concrete antwoorden waar je wat mee kan.
Ik ben nu ruim 2,5 maand verder.
Asos heeft lak aan klagende, wachtende en blijkbaar ook betalende consumenten, want je komt niet verder met ze. Er is ook geen fatsoenlijke Klantenservice, helaas.

De oplossing

Op zeer korte termijn het retourbedrag op mijn rekening!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Naomiew
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb zojuist mijn geld teruggekregen. Dit na bijna 3 maanden mailen, via Messenger berichten sturen en een klacht via klachtenkompas.nl. Overigens nog immer geen respons gekregen van Asos.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Asos?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen