Opgelost door Asos: Retour op 8 mei, nog steeds geen geld terug/concrete antwoorden op vragen per mail/Messenger

content Opgelost
Naomiew

Ik ben altijd een zeer tevreden Asos klant geweest, maar vrees dat ik hier nooit meer zal bestellen..
Op 8 mei 2018 retourzending gedaan, al tientallen mailtjes en Messenger berichtjes later; nog geen geld terug.
Per mail ben 1x geantwoord, standaard mail met “excuses” en dat mijn mail in behandeling wordt genomen door andere afdeling. Er zou op 22 mei een bedrag zijn teruggestort, maar door een fout is dit niet gestort op mijn rekening. Hierop heb ik een reactie gestuurd, deze is nooit beantwoord.
Via Messenger (in Engels) meerdere berichtjes gestuurd en deze zijn beantwoord met standaard antwoorden, er wordt aan gewerkt. Geen concrete antwoorden waar je wat mee kan.
Ik ben nu ruim 2,5 maand verder.
Asos heeft lak aan klagende, wachtende en blijkbaar ook betalende consumenten, want je komt niet verder met ze. Er is ook geen fatsoenlijke Klantenservice, helaas.

Op zeer korte termijn het retourbedrag op mijn rekening!

Wij vinden dat Asos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Naomiew
Ik heb zojuist mijn geld teruggekregen. Dit na bijna 3 maanden mailen, via Messenger berichten sturen en een klacht via klachtenkompas.nl. Overigens nog immer geen respons gekregen van Asos.

Ook een klacht indienen over Asos?