Klacht Asos: slechte

Klachtnummer
# 369027
Gebruiker
Wilms
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 15 euro betaald voor een Next-Working-Day Delivery. Mij werd gegarandeerd dat ik mijn pakket op 4 juni zou ontvangen. Daardoor gekozen voor ASOS aangezien ik het die avond nodig heb.
Enkele uren na de bestelling een mail dat het pakket verwacht wordt op 6 juni. Hiervoor heb ik niet betaald...
Ik krijg geen contact met ze.
Ik eis mijn 15 euro terug en zou het liefst nu meteen mijn bestelling annuleren aangezien ik het toch niet op tijd ontvang.
Extreem slechte service.

De oplossing

Dat ik mijn pakket op 4 juni ontvang.
Dat ik op een normale manier als klant behandeld wordt. Dat ik contact met ze kan opnemen.
Dat ik mijn 15 euro terug krijg.
Als mijn pakket niet morgen komt, dat mijn bestelling geannuleerd wordt en ik asap mijn geld terug krijg zodat ik ergens anders wat kan kopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Asos?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen