Klacht Aspactstores.com: 0 comunicatie, het gevoel krijgen dat je oplgelicht wordt.

Klachtnummer
# 446841
Gebruiker
Dvdhc
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onfelofelijk dit, ik heb schoenen gekocht en aangegeven via mail dat ik binnenkort naar het buitenland ga. NIEMAND neemt het op, ik bel al 5 dagen achter elkaar. Ik stuur veel mails en toch geven ze mij geen antwoord. Achteraf, krijg ik een mail 2 dagen geleden(na een klacht indienen) met een “Track and Trace code”, stond duidelijk op de app van Post NL dat ik het dit vrijdag 22 mei zou krijgen. Kijk ik vandaag op de app van PostNL, staat dat er niks bij PostNL is gekomen. Dit is mijn laatste klacht die ik ga indienen, mocht het niet zo geregeld kunnen worden ga ik het fiscaal aanpakken. Heel jammer van dit bedrijf, mooi spullen maar 0 contact en hulp voor de klanten.

De oplossing

Ik wil dat Aspactstores.com mijn bestelling gaat regelen zo als afgesproken op de site.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Aspactstores.com is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Aspactstores.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen