Klacht Aspactstores.com: Schoenen na 4 dagen kapot, ik kan nieuwe bestellen voor 40 euro meer.

Klachtnummer
# 303709
Gebruiker
Vasco25
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een code via mijn mail gekregen voor 20 procent korting. De schoenen die ik wilde hebben heb ik gelijk besteld op 28 april. Na 4 dagen zie ik dat een schoen aan de binnen kant kapot is. Ik kan ze terug sturen maar niet ruilen. Ik mag ze opnieuw bestellen voor bijna 200 euro i.p.v. de 152 euro die ik ervoor betaald heb een week eerder want de code is niet meer geldig en er wordt geen enkele coulance geboden. Een hele vreemde constructie, u als bedrijf levert een product wat kapot is (binnen 4 dagen) maar een nieuw (hetzelfde) product kan ik niet krijgen, ja voor 40 euro meer. Ik ben zeer teleurgesteld in uw bedrijf waar ik toch regelmatig iets bestel. De klantvriendelijkheid is ver te zoeken.

De oplossing

Dezelfde schoenen voor dezelfde prijs als waar ik ze voor gekocht heb. Dat was de overeenkomst die ik heb gesloten met jullie en verwacht een degelijk product dat niet na 4 dagen stuk is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Aspactstores.com is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Aspactstores.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen