Klacht Aspen Valley Enschede: Ik ben mishandeld door een beveiliger.

PaarseVliegtuig#142

Ik ben mishandeld door twee bewakers. Ik ben niet binnen geweest. Een bewaker vond mij irritant omdat ik "me irritant gedroeg" in de rij. Ik was een sigaret aan het rollen. De bewaker zei toen dat hij dat irritant vond en dat ik de rij moest verlaten. Omdat ik me ten onrechte behandeld voelde ging ik vragen wat de echte reden was voor deze actie. Als reactie hierop probeerde de andere beveiliger mijn paspoort af te pakken en pakte hij mij bij mijn keel toen ik deze niet af gaf. Ik weet ik dat dit een zware overtreding is. Ik heb 3 getuigen die kunnen bevestigen dat dit gebeurd is. Beide schuldige bewakers wilden niet hun naam opgeven toen ik hier om vroeg, dus heb ik foto's gemaakt van hun gezichten om zeker te weten dat er actie ondernomen zal worden. Ik hoop dat jullie inzien dat dit niet kan en dat ik onterecht ben behandeld. Dit gaat om de Aspen Valley in Enschede. Ik hoop echt enorm dat jullie respect hebben voor jullie klanten en dat jullie hier iets mee zullen doen. Ik zal de foto's bijvoegen in een bijlage. Op de tweede foto gaat het om de man tussen de eerste hekken. Eventueel zal ik de foto in een mail sturen. Ik voel me namelijk mishandeld.

Groet

Ik zou graag zien dat de beveiliger die mij bij mijn keel pakte ontslagen wordt.

Wij vinden dat Aspen Valley Enschede hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Aspen Valley Enschede?