Opgelost door ASR Nederland: A.s.r te laat met uitbetaling

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 348203
Gebruiker
Wiewilweten
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Uitbetaling ASR (goedgekeurde) te laat, moest eigenlijk binnen 10 dagen uitbetaald, het is inmiddels bijna 3 weken verder.
Ze weten nog steeds niet waarom het geld niet overgemaakt is. Ze beloofden om terug te bellen, maar niet gedaan. Wij moeten elke dag doen.

Gewenste oplossing

Geld direct uitbetaald en compensatie vanwege te laat zijn met uitbetaling.
Geboden oplossing
Afgelopen dinsdag (12 februari) was het geld volledig uitbetaald, maar zonder compensatie oid vanwege te laat zijn. Ik ben al blij dat het nu afgelopen is, al vond ik hun excuses om niet eerder uit te betalen waren ontoepasselijk. Bedankt iedereen die hiermee heeft geholpen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

ASR Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Wiewilweten
    Datum
    UPDATE 5- februari:

    Gisteren was ik meteen gebeld door ASR.
    Vandaag heeft mijn nieuw contactpersoon netjes op tijd mij gebeld, en vertelde zij dat mijn klacht ontvangen is en dat zij meteen aan de slag zou gaan.

    Ik hou jullie op de hoogte.
  2. Auteur
    Wiewilweten
    Datum
    Als jullie al goedgekeurd hebben, moet er geen onderzoeken meer zijn. Klaar is klaar. Gewoon betalen binnen jullie termijnen. Wees eerlijk.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen