Opgelost door ASR Nederland: A.s.r te laat met uitbetaling

content Opgelost
Wiewilweten

Uitbetaling ASR (goedgekeurde) te laat, moest eigenlijk binnen 10 dagen uitbetaald, het is inmiddels bijna 3 weken verder.
Ze weten nog steeds niet waarom het geld niet overgemaakt is. Ze beloofden om terug te bellen, maar niet gedaan. Wij moeten elke dag doen.

Geld direct uitbetaald en compensatie vanwege te laat zijn met uitbetaling.
Afgelopen dinsdag (12 februari) was het geld volledig uitbetaald, maar zonder compensatie oid vanwege te laat zijn. Ik ben al blij dat het nu afgelopen is, al vond ik hun excuses om niet eerder uit te betalen waren ontoepasselijk. Bedankt iedereen die hiermee heeft geholpen.

ASR Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

UPDATE 5- februari:

Gisteren was ik meteen gebeld door ASR.
    Vandaag heeft mijn nieuw contactpersoon netjes op tijd mij gebeld, en vertelde zij dat mijn klacht ontvangen is en dat zij meteen aan de slag zou gaan.

Ik hou jullie op de hoogte.
    Wiewilweten
    Als jullie al goedgekeurd hebben, moet er geen onderzoeken meer zijn. Klaar is klaar. Gewoon betalen binnen jullie termijnen. Wees eerlijk.

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?