Klacht ASR Nederland: A.S.R. is in verzuim bij uitbetaling

Klachtnummer
# 672515
Gebruiker
R. Brammerloo
Datum
4 reacties

Details

Klacht


Mijn premie wordt niet uitbetaald door de slechte administratie bij de A.S.R. ik heb en aantal keer een bankafschrift moeten versturen naar de A.S.R zodat zij mijn bankrekening kunnen verifiëren... de afschriften heb ik nu in totaal 4 keer verzonden de medewerkers van A.S.R. hebben mij voor ontvangstbevestiging vervolgens krijg ik dan meldingen dat het bankafschrift niet is ontvangen en zo heb ik dat nu al een paar keer moeten herhalen. Het ziet er naar uit dat de A.S.R. onzorgvuldig met vertrouwelijke gegevens omgaat en laks is met uitbetaling van tegoeden. Zij houden zo nog even flink wat rente over mijn ingelegde gelden waarbij ik in mijn belangen word geschaad. Een hele slechte zaak vanuit de A.S.R. het vertrouwen in de bank is geschaad en ik adviseer iedereen om de gesprekken met de A.S.R op te nemen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat u per direct in actie komt en mij z.s.m. mijn ingelegde gelden uitkeert. En de extra kosten die ik heb gemaakt en de misgelopen rente door de vertraging tot en met heden vergoed.

4 reacties

  1. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    De klacht is nog in behandeling.
  2. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Onze klachtbehandelaar heeft contact met u gehad en de oplossing met u besproken. Morgen neemt zij weer contact met u op om te kijken of de nabetaling door u is ontvangen en of de klacht gesloten kan worden. Vriendelijke groeten, a.s.r.
  3. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Wij hebben geprobeerd met u in contact te komen. Dit is helaas nog niet gelukt. We zijn benieuwd of u de nabetaling hebt ontvangen. Wilt u dit aan de klachtbehandelaar laten weten? Alvast bedankt, vriendelijke groet, a.s.r.
  4. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij sluiten de dialoog hier op Klachtenkompas. U ontvangt van ons nog een e-mail. Hebt u nog vragen, dan kunt u altijd contact opnemen met de klachtbehandelaar. Vriendelijke groet, a.s.r.

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen