Klacht ASR Nederland: A.S.R. is in verzuim bij uitbetaling
Details
Klacht
Mijn premie wordt niet uitbetaald door de slechte administratie bij de A.S.R. ik heb en aantal keer een bankafschrift moeten versturen naar de A.S.R zodat zij mijn bankrekening kunnen verifiëren... de afschriften heb ik nu in totaal 4 keer verzonden de medewerkers van A.S.R. hebben mij voor ontvangstbevestiging vervolgens krijg ik dan meldingen dat het bankafschrift niet is ontvangen en zo heb ik dat nu al een paar keer moeten herhalen. Het ziet er naar uit dat de A.S.R. onzorgvuldig met vertrouwelijke gegevens omgaat en laks is met uitbetaling van tegoeden. Zij houden zo nog even flink wat rente over mijn ingelegde gelden waarbij ik in mijn belangen word geschaad. Een hele slechte zaak vanuit de A.S.R. het vertrouwen in de bank is geschaad en ik adviseer iedereen om de gesprekken met de A.S.R op te nemen.
Gewenste oplossing
Ik wil dat u per direct in actie komt en mij z.s.m. mijn ingelegde gelden uitkeert. En de extra kosten die ik heb gemaakt en de misgelopen rente door de vertraging tot en met heden vergoed.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.