Klacht ASR Nederland: A.S.R. vermeldt informatie, die klaarblijkelijk niet klopt. Dit vind ik slechte klantenservice.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 471388
Gebruiker
Zeni55
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 13 augustus j.l. sprak ik Jojanneke van Zeyl n.a.v. mijn t.v., die sneuvelde toen mijn kat op vliegenjacht ging... Zij vertelde mij dat ik geen recht heb op schadevergoeding, omdat schade van huisdieren in eigen huis nooit vergoed worden. Ik ben het hier niet mee eens, omdat ik, alvorens ik besloot mij bij A.S.R. te verzekeren, hier specifiek naar gevraagd heb aan de telefoon. Op 28 juni 2019 is mij verzekerd dat schade van huisdieren in eigen huis onder de inboedelverzekering valt.
Ik noemde dit op 13 augustus aan mevr. van Zeyl, maar zij bleef bij haar standpunt.

De oplossing

Ik wil graag dat het bedrijf zich houdt aan door henzelf vermelde informatie. Nu deze informatie incorrect blijkt, verwacht ik dat zij mij de schade alsnog zullen uitbetalen.

1 reactie

  1. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Uw klacht hebben wij in behandeling genomen. Wij hebben dit ook per e-mail aan u bevestigd. Vriendelijke groet, a.s.r.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zeni55
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is niet afgehandeld, dus ik begrijp niet hoe de klacht gesloten kan zijn (?) Na 31 augustus zou ik teruggebeld worden, en daar wacht ik nog op.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen