Klacht ASR Nederland: A.S.R. vermeldt informatie, die klaarblijkelijk niet klopt. Dit vind ik slechte klantenservice.

sad Niet opgelost
Zeni55

Op 13 augustus j.l. sprak ik Jojanneke van Zeyl n.a.v. mijn t.v., die sneuvelde toen mijn kat op vliegenjacht ging... Zij vertelde mij dat ik geen recht heb op schadevergoeding, omdat schade van huisdieren in eigen huis nooit vergoed worden. Ik ben het hier niet mee eens, omdat ik, alvorens ik besloot mij bij A.S.R. te verzekeren, hier specifiek naar gevraagd heb aan de telefoon. Op 28 juni 2019 is mij verzekerd dat schade van huisdieren in eigen huis onder de inboedelverzekering valt.
Ik noemde dit op 13 augustus aan mevr. van Zeyl, maar zij bleef bij haar standpunt.

Ik wil graag dat het bedrijf zich houdt aan door henzelf vermelde informatie. Nu deze informatie incorrect blijkt, verwacht ik dat zij mij de schade alsnog zullen uitbetalen.

ASR Nederland
    Uw klacht hebben wij in behandeling genomen. Wij hebben dit ook per e-mail aan u bevestigd. Vriendelijke groet, a.s.r.

Zeni55
De klacht is niet afgehandeld, dus ik begrijp niet hoe de klacht gesloten kan zijn (?) Na 31 augustus zou ik teruggebeld worden, en daar wacht ik nog op.

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?