Klacht ASR Nederland: A.S.R. vermeldt informatie, die klaarblijkelijk niet klopt. Dit vind ik slechte klantenservice.
Details
De klacht
Op 13 augustus j.l. sprak ik Jojanneke van Zeyl n.a.v. mijn t.v., die sneuvelde toen mijn kat op vliegenjacht ging... Zij vertelde mij dat ik geen recht heb op schadevergoeding, omdat schade van huisdieren in eigen huis nooit vergoed worden. Ik ben het hier niet mee eens, omdat ik, alvorens ik besloot mij bij A.S.R. te verzekeren, hier specifiek naar gevraagd heb aan de telefoon. Op 28 juni 2019 is mij verzekerd dat schade van huisdieren in eigen huis onder de inboedelverzekering valt.Ik noemde dit op 13 augustus aan mevr. van Zeyl, maar zij bleef bij haar standpunt.
De oplossing
Ik wil graag dat het bedrijf zich houdt aan door henzelf vermelde informatie. Nu deze informatie incorrect blijkt, verwacht ik dat zij mij de schade alsnog zullen uitbetalen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.