Klacht ASR Nederland: ASR doet niets wanneer hun verzekerde schade veroorzaakt. Het zijn bedriegers!!!

Klachtnummer
# 314312
Gebruiker
boze benadeelde
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik wacht al +5 jaar op afwikkeling van waterschade. ASR reageert niet ook niet na stuiting van de verjaring. Hun verzekerde heb ik aansprakelijk gesteld. ASR draait rond de pot over toedracht onzin etc. De zaak is duidelijk en toch wordt mijn leven geheel beheerst door het stilzitten van ASR. ASR reageert niet op mijn brieven of komt na maanden/jaren met een smoes en vervolgens doen ze niets. Snap niet dat Katja Schuurmans reclame maakt voor deze oplichters bende.
Door heel dit gedoe ben ik inmiddels in een echtscheidingsprocedure met met vrouw gekomen. Familie ruzie noem maar op. Ik hoop dat alle mensen die bij ASR verzekerd zijn hun verzekering opzeggen.

De oplossing

Ik wil dat ASR deze week nog alle schade aan mij vergoed. Zonder hun kletspraat.

6 reacties

  1. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Uw klacht hebben wij in behandeling genomen en wij hebben u een ontvangstbevestiging gestuurd.
    Met vriendelijke groet, a.s.r.
  2. Auteur
    boze benadeelde
    Datum
    De ontvangstbevestiging heb ik ontvangen maar wederom niemand bij ASR die iets onderneemt. Te zot voor woorden.
  3. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Wij hebben vorige week in onze ontvangstbevestiging aan u doorgegeven dat u uiterlijk 7 augustus een inhoudelijke reactie van ons ontvangt. Deze tijd hebben wij nodig om de kwestie goed te kunnen beoordelen. Uiteraard doen we ons best om eerder te reageren. Vriendelijke groeten, a.s.r.
  4. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Wij hebben vorige week in onze ontvangstbevestiging aan u doorgegeven dat u uiterlijk 7 augustus een inhoudelijke reactie van ons ontvangt. Deze tijd hebben wij nodig om de kwestie goed te kunnen beoordelen. Uiteraard doen we ons best om eerder te reageren. Vriendelijke groeten, a.s.r.
  5. Auteur
    boze benadeelde
    Datum
    Ik wacht nog 2 dagenwant ASR zegt dat ze op 7 augustus 2018 gaan antwoorden. Bij het bij uitblijven van vergoeding van de schade ga ik twitteren en echt naar de media!
  6. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    a.s.r. probeerde u meerdere keren telefonisch te benaderen om de uitkomst van de klacht met u te bespreken. Vandaag hebben wij uw voice mail ingesproken. Wilt u ons terugbellen? Met vriendelijke groet, a.s.r.

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen